Caratteristiche strutturali è principiu di funziunamentu di attuatori pneumatici

Quandu u gasu si riduce da a bocca A à l'attuatore pneumaticu, u gasu porta u doppiu pistone à i dui lati (l'estremità di a testa di cilindru), u verme nantu à u pistone gira l'ingranaggio nantu à l'arbre di trasmissione à 90 gradi, è a valvola d'arrestu. apre.À questu tempu, l'aria nantu à i dui lati di a valvula di l'attuatore pneumaticu hè scaricata da a bocca B.

À u cuntrariu, quandu u gas shrinks da u nozzle B à tramindui lati di l 'attuatore pneumatica, u gas move u doppiu plug dritta à u mezu, u verme nantu à u pistone gira l 'ingranaggio 90 gradi in u sensu orariu, è a valvola chiusa hè chjusu.À questu tempu, l'aria in u mità di l'attuatore pneumaticu hè scaricata da a bocca A.

Da una grande perspettiva, hè divisu in duie strutture internu: tipu d'ingranaggio è tipu di bifurcazione.U tipu di gear hè u pesu netu di a trasmissione, è u tipu bifurcatu hè u pesu netu di a trasmissione.Ùn sottovalutate micca una tale differenza.Hè ancu parte di un aghjurnamentu chjave!In questu casu, l'attuatore elettricu pò esse cambiatu da l'arrangiamentu di u colpu immediatamenti uriginale à un accordu di colpu raghjone chì hè più in linea cù a perspettiva di a valvula a farfalla di a valvula, u voluminu pò esse ridutta à 2/3 di u passatu, è U circuitu di gasu pò esse salvatu da circa 30%
Caratteristiche strutturali di l'attuatore pneumaticu:

(1) U bloccu di u mutore di u prufilu d'alea d'aluminiu estrusu hè risoltu da l'ossidazione di l'aria dura, u materiale di a superficia hè dura è solida, è a resistenza à l'usura hè forte.
(2) Ingranaggi stretti a doppia pistone.Struttura di verme, impegnu precisu di denti, sistema di trasmissione stabile, simmetria di e parti di stallazione, è torque di output stabile.
(3) L'anellu di guida F4 hè stallatu nantu à a pusizione principale di u pistone, u verme è l'arburetu di output, per ottene un attritu bassu, una longa vita di serviziu, è impedisce chì i materiali metallichi si cuntattate l'un l'altru.
(4) Bloccu motore.Copertura finale di cuscinetti.Arbu di uscita.Primavera di torsione.Parti standard, etc.
(5) A molla di torsione di un unicu attuatore elettricu cuntrullatu da l'aria hè stallata dopu a tensione di pretensione, chì hè sicura è cunvene per disassemble.
(6) L'attuatore pneumaticu AT pò aghjustà a doppia corsa di 0 gradi, 90 gradi, è 5 gradi di poli pusitivi è negativi in ​​e parti di apertura è di chiusura.
(7) E specificazioni di stallazione è di cunnessione sò in linea cù ISO5211.DIN337, VD1 / VDE3845 è specificazioni NUMAR, è AT160 hè garantitu.
Valvula solenoide di vacuum, switch di viaghju è altri accessori sò faciuli à stallà.
(8) Ci sò diverse forme di i fori di cunnessione di l'arburetu di l'arburetu di uscita (bucu quadratu, foru chjave di l'arburu, foru pianu) per sceglie.
(9) U disignu di l'apparenza hè bellu è elegante, u pesu hè ligeru, è a struttura di sigillatura resistente à l'umidità hè furnita.
(10) Tipu di temperatura normale.Tipu di alta temperatura.Tipu di temperatura ultra bassa.A gomma di nitrile hè aduprata per u travagliu di a temperatura interna, è a gomma di fluoru hè utilizata per a temperatura alta o ultra-bassa.
A selezzione di mudelli di plastica o silicone sopra hè solu per riferimentu.

Per piacè dà i parametri principali attuali quandu si compra:

1. Type valve Gate (valve. Valve à farfalla)
2. U mètudu di sigillatura di a valvola di a porta (sealing soft. 204 valve di serratura dura)
3. A vàlvula hè una vàlvula di sfera in parechje manere (valvola di sfera à duie vie, L-tipus à trè, T-tipu à trè vie. Valvula à sfera à quattru vie)
4. Forma di nucleu di valvula (Tipu V. Tippu O)
5. Pressione di travagliu materiale
6. Hè furnutu cù accessori (valvula solenoide vacuum. Gas.
Dispositiu di filtrazione.Dispositivu Echo).

news-2-1
news-2-2

Tempu di post: 25-May-2022